فکر هرشب تو....

اینجا از تو برای تو مینویسم

فکر هرشب تو....

اینجا از تو برای تو مینویسم

تولدت مبارک مرد

آدما همشون وقتی میخوان در مورد یه شخصی نظر بدن تو ذهنشون شروع میکنن به پرس و جو  

 

وکنکاش در مورد بارزترین و برجسته ترین صفت خوب یا بد اون شخص.  

میگردن و میگردن تا اون چیزی رو که میخوان پیدا کنن و بعد در موردش حرف بزنن. 

 

حالا این خصوصیت میتونه یه اخلاق خوب یا یه عادت بد باشه که تو میخوای پررنگتر نشونش  

 

بدی . 

 

راستش برای من خیلی این اتفاق تو زندگیم پیش اومده که مثلا از یکی از اخلاقای یه نفر خوشم  

 

اومده و هرجا اسمی از اون شخص اومده یاد اون خلق و خوش افتادم و گفتم فلانی اینجوریه.... 

 

ولی امروز میخوام یه اعترافی بکنم که یک بار تو این قضیه کم آوردم و هر چی جلوتر رفتم و بیشتر 

 

فکر کردم زبونم کمتر یاریم کرد 

 

نه از این جهت که چیزی برای گفتن نداشته باشه ....  

 بلکه به این خاطر که نمیدونست از کجا و چجوری بگه.... 

 

امروز میخوام از مردی بگم که مطمئنم هیچ کدوممون نمیدونیم باید کدوم خصوصیتشو به عنوان 

 

بارزترین و برجسته ترین خصوصیتش نام ببریم. 

 

خودم هم نمیدونم ........ 

 

باید به کدوم یکی از این نامها و خلق و خوها درموردش حرف بزنم  

 

یه پدر؟یه برادر؟یه رفیق؟ یه سنگ صبور؟یه حامی؟ یه همراه؟ یه همدم؟یه غمخوار؟یه دلسوز؟ 

 

یه همدرد؟.............  

 

واقعا با کدوم عنوان ؟ 

 

ولی میخوام در موردش حرف بزنم 

 

و بگم یه مرد هست که با دل دریاییش و مهربونی سرشارش تونسته همه ی این خصوصیات رو به 

 

بهترین و کاملترین و زیباترین و دلنشین ترین شکل ممکن در خودش نگه داره و هر کدومو هر جا  

 

که  یکی محتاجه براش خرج کنه. 

 

بی دریغ خزج کنه......... 

 

و عین خیالش هم نباشه که تو این قضیه به خودش چی میرسه و نکنه یه موقع کم بیاره 

 

آره..... 

 

هیچ وقت کم نمیاره 

 

چون اینقدر تو وجود خودش تک تک این خصوصیاتو ذخیره کرده و روز به روزم هم داره این پس انداز 

 

رو پر و پیمون تر میکنه که مطمئنا حالا حالاها کم نمیاره. 

 

همینطور بیدریغ جلو میره ...... 

 

بی هیچ چشمداشتی ........

 

بی هیچ توقعی ......... 

 

و وقتی یه انسان یه کاری رو بی هیچ چشمداشت و توقع جبران ازشخص مقابلش انجام داد 

 

بهش میگن : عاشق 

 

این مرد عاشقه. 

 

 عاشق عشق ورزیدن. 

 

عاشق مهربانی کردن. 

 

عاشق همراهی. 

 

عاشق همپایی. 

 

عاشق شاد کردن .  

 

عاشق رفاقت. 

 

عاشق دلسوزی و ............ 

 

این مرد برای همه ی ما تو بهترین و سخت ترین لحظه های زندگیمون با تموم وجودش  

 

عاشقی کرده. 

 

برای همه 

 

برای هر کسی فراخور حالش 

 

و من امروز و این ساعت میخوام بگم: مرد همه ی ما مدیونتیم 

  

 تو برای همه ی ما از ته دلت و با تمام وجودت مایه گذاشتی و دم نزدی .

  

مخصوصا من که  لحظه لحظه مهربونیات و برادریات جلوی چشمامه و هنوز بهت زده ی اینهمه 

 

مردونگی ام.

 

هممون خوب و خوب و خوب میشناسیمت و میدونیم تو زمینی نیستی. 

 

و امشب هممون میگیم :  

 

بابک عزیز تولدت مبارک 

 

و  از خدا میخوایم که امسال برات سال برآورده شدن بهترین و بزرگترین آرزوهات در کنار 

 

مهربان عزیز مون باشه. 

  

 

بابک اسحاقی یزرگ تو لایق بهترینهایی 

 

همیشه برای همه ی ما بمون وبدون که هممون قدر بودنت و مردونگیت رو میدونیم. 

 

زنده باشی مرد. 

 

تولدت مبارک مرد .  

  

 

 

 

 

 

 

پی نوشت: این یه تبریکه اول از طرف شیرزاد  

 

صداشو میشنوی.مطمئنم که دوست داشت بهتر از این بنویسم ولی ببخش که نتونستم 

 

مطمئنم که همیشه افتخار میکنیم به این که خدا وجودی مثل تو رو تو زندگی ما قرار داد.  

 

و لیاقت برادری با تو رو به هر دوی ما بخشید. بابت همه ی لطفهات به تو مدیونیم.

 

 

 

 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
وحبد تنها شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.vahid-tanha.blogsky.com

جا داره منم تولد بابکو از طرف خودم بهش تبریک بگم.اما این نوشته یا کامنت که گذاشتیو تحسینش میکنم عالی بود.باید به نویسنده این نوشته هم تبریک گفت شهرزاد عزیز تبریک عالی نوشتی از طرف یه ایرانیو هم وطنت.

ممنون دوست خوب

خدیجه زائر شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

ممنون مریم عزیز بخاطر حرفای دلیت و بخاطر اینکه قبول زحمت کردی و از طرف همه ی ما حرفاتو زدی.......از خدای بزرگ برای دل دریائیت آرامش و صبوری ارزومندم.

سلام خانم زائر عزیز و مهربان
هر چی نوشتم با جون و دل بود
ممنونم از محبتتون

بابک شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

من الان چی باید بگم مریم ؟
شرمنده ام کردی به خدا
به خدا من اینطوری نیستم که شما میگین
حالا یکی ندونه فکر می کنه من کیم ؟
اینا همش از خوبیای خودته
من هیچ کاری نکردم که ارزش انقدر تعریف داشته باشه
هرچی بوده برای خودم بوده و واسه دل خودم
روح بزرگ شیرزاد عزیزم در آرامش باشه ایشالا
و یه دنیا ممنون برای این هدیه ارزشمند که خیلی برام عزیز بود
شاد باشی دخترم

سلام بر پدری
شما هیچی نگو
شما خیلی بیشتر از اینایی هستی که نوشتم
با جون و دلت برای هممون مایه گذاشتی
در ضمن این هدیه تون نیست ها
ببینیمتون تقدیم میکنیم
اگه خدا بخواد

سارا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

چقدر قشنگ نوشتی خانومی...
تولدت مبارک بابک خاااااااااااااااااااان

با چشمای قشنگت خوندی عزیزم

مهربان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

بی خیال
سر کارمون گذاشتی؟؟؟؟؟
اینا که گفتی بابک بود....

سلام بر مادری خودم
چی گفتم مگه مادری؟
روزی باشه برای شما ایشالا
مادری من یه تلفن درست و حسابی و نیم ساعته ازت طلبکارما
دلم تنگیده واست

فسیل شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

تولدش مبارک ان شا ا... همشه عاشق بمونه

ایشالا

دل آرام شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com/

واقعا نام انسان برازنده این مرد ِ . انقدر که بزرگه ، انقدر که مهربونه
براش بهترین آرزوها رو دارم
تولدت مبارک بابک عزیز و دوستداشتنی

سلام دلی جونم
خوبی؟
یه خونه بزرگ پیدا کن داریم میایم!

محبوب شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://mahboobgharib.blogsky.com

مرسی مریم که نوشتی... مرسی که اینقدر خوب نوشتی ... بابک دقیقا همین طوریه که گفتی ... از اوناییه که آدم به بودنش و وجودش دلگرم میشه ... انگار میدونی یکی هست که پشتت وایسه ... تولدش مبارک ... ایشالا که سال های سال کنار همه اونایی که دوستشون داره و دوستش دارن سالم و شاد زندگی کنه و سرشار از همه حس های خوب و ناب باشه
تو خودت هم یکی از اون خوبای روزگاری دختر جون ...

سلااااااااااااااااام قربون چشمات برم من
آره مث یه تکیه گاهه برای همه
ایشالا

آناهیتا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

هر کدوم از ما به نوعی محبت بابک و دیدیم اما وقتی مریم شیرزاد اینطوری میگه یعنی من لال بشم...یعنی مهر و محبت تو وجود این مرد نهادینه شده...خوش به حال خودش و تمام کسانی که شناختنش...
مرررررسی مریم جان

دور از جونت عزیز دلم
این آدم معنی محبته
خود خودشه
ناب ناب

افروز شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

پست زیبایی بود مریم جان دست تو و شیرزاد درد نکنه تولد بابک هم مبارک

سلام عزیز دلم
سلامت باشی گلم

وانیا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

لایقه تمام اینحرفاست

تولدش مبارک

واقعا
سلامت باشی

جزیره شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://jaziretabrik.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ما که توی وب خودش کلی براش ارزوهای قشنگ قشنگ کردیم اون هم از ته دل، اونجا هم گفتم اینجا هم میگم من دیشب از ته ته ته دلم خوشحال بودم ،انگار تولد یکی از بستگان نزدیک مثه داداشم بود همونقدر هیجان داشتم. اینجا هم میگم بابک امیدورام روز تولدت خیلی خیلی خیلی پربرکت باشه هم برای تو هم برای مهربان بانو

و یک سوال فنی و همیشگی: کادو چیا گرفتی بابک؟

سلام جزیره جونم
آره واقعا منم همینطور بودم
اگه فهمیدی چیا گرفته یه خبر بده

داود(خورشیدنامه) شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://poooramini.persianblog.ir

تولدش مبارک ... در راستای تائید فرمایشتون اهنگ بلاگ حبیب تقدیم به بابک

سلام آفا داوود
مایه ی سربلندیه که تشریف میارید
ممنونم

علی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://alirabiei.blogsky.com

تولددددددددددددددددددددش مبارک باد

مرسی مریم بانو

خواهش داداش علی گل

فرشته شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://surusha.blogfa.com

خیلی خوب نوشتی مریم جان...

بهترین توصیف برای بابک...بازم تولدت مبارک..

سلام فرشته جان
ممنونم که خوندی و اومدی

آوا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

الهی همیشه باشید و باشن
بابک خان جان......سلامت
دل زنده و شاداب بااااا یه
لبخند ِ همیشه رو لب
وبی یه نگاه غمگین
وبی حسرت وبی
نگرانی وبی دل
واپسی.شما
خوب گفتین
همش رو
بی کم و
کاستی
ممنون

یاحق...

سلام آوا جونم
ایشالا همیشه زنده باشه

دل آرام یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااام عزیز دلِ دلی
قدمتون روی چشم . خونه من جادار و بزرگه . پاشین بیاین منتظرماااااااااااااااااا

سلام عشقم
راست میگی ؟
من اومدم

هدیه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.6bahman.blogfa.com


تبریک میگم تولد بابک نازنین رو
امیدوارم سالیان سال تولدشون رو همینجا جشن بگیرین

متن بسیار زیبایی بود مریم نازنینم....حض کردم

سلام هدیه مهربونم
ممنونم از اومدنت و بودنت
لطف داری عزیز دلم

راحیل دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.love.rahiltima.loxblog.com

سلام عزیزم وبلاگ قشنگی بود...پیش منم بیا
موووووووچ

شازده کوچولو دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

واااای مریمم چقدر قشنگ نوشتی
واااقعا همینطوره من هم امیدوارم در کنار مهربان همیشه خوشبخت باشه
روح شیرزاد عزیز قرین رحمت و دل تو عزیز دلم هم پر از شادی باد

سلاااااااااااااام عشق من
قربونت برم مهربون
ایشالا همیشه زنده باشه

مامان سیلوانا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.silvanamarefat.blogfa.com

مبارک باشه .

سلامت باشید

مجتبی پژوم سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://mojtabapejman.blogfa.com/

آن قبله ی اتقیا،آن قدوه ی اسفیا،آن در دام مرغ سابق،آن در شام صبح صادق، باقی متقی،بابک ابن فلان اسحاقی(حفظه الله)،از اکابر علما و مشایخ است و از قدمای طوایف و محترم و صاحب کرامات و کلماتی عالی داشت واز بزرگان عالم مجاز است واز اقران شهریار محسن خان لو باقی(به جهت حفظ حرمت قوافی)...
خدایش محفوظ دارد

یااااااااااااااا خدااااااااااااا
این چی بود؟
سلامت بادااااااااااااااااا

تیراژه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام مریم بانوی عزیز ما
خیلی به دلم نشست این تبریک
تولد بابک مهربانمان مبارک
افتخار میکنم به اینکه چینین نازنینانی را میشناسم
نازنینانی مثل بابک..مثل شما...و شیرزاد عزیزمان گرچه هیچ وقت فرصت دیدارشان را نداشتم
برای همه شما عزیزانم بهترین ها رو آرزو دارم

سلام مهربون
من یکی از افتخاراتمه بودنت
همیشه باش

سید رسول گوزنها چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://seyed-rasool.blogfa.com

سلام مریم جان

خوبی عزیز من

چی شد

تونستی بری کنسرت آقای صادقی و باهاش رویرو بشی

در ضمن :

من آقا بابک رو نمیشناسم و حتما همونجوریه که شما

از اون یاد کردین

منم به نوبه خودم تولد ایشون رو تبریک میگم و آرزومند روزهای

خوش برای بابک خان هستم

سلام سید رسول بزرگ
خوبم خداروشکر
نتونستم
نذاشتن
ولی قولشو گرفتم
بابک اسحاقی عزیز همون کیامهر باستانی جوگیریات و دوست عزیز و دلی من و شیرزادمه
کسی که شیرزاد خیلییییییییییییی دوسش داشت و داره
کسی که شیرزاد میگفت خیلی شبیه خودشه
ممنونم

الهام چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

خیلیم عالی نوشتی ی ی ی ی...
تولدشون مبارک....
و هرررررب مهربان بانوووو

مرسی عزیزم

هیشکی ! یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com/

سلام پس کامنت من کوووووووووووو
یه بار دیگه تبریک میگم ایشالا همیشه سلامت باشه ...

ممنون از معرفتت مریم جون آجی جونم.....

سلاملیکم
خوش اومدی خانوم
همین بود کامنتت
بابامون تو رو بیشتر از من دوست داره
من الان یه بچه ی سرخورده ام

آوا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

خوبی مریم بانو؟؟من هی تند تند
میام سر کشی ِ خونه ها که یه
وقت گرد و خاکی ننشسته
باشه خدای نکرده!!!!هی
میام زنگ خونه هارومی
زنم و درمیرممردم
آزاری که شاخ و دم
نداره که!امیدوارم
خوب بااااااشی
بانووووووووو

یاحق...

الهی قربونت برم آوا جونم که اینقد گلی تو دختر
خوبی مهربون؟
باعث سربلندیه منه که میای و سر میزنی عزیز دل
تروخدا همیشه تند تند بیا و بهم سر بزن
خیلی ماهی گلم
خیلی

روزگارمو چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://mavgola.blogfa.com

سلام بانوی بزرگوار
امشب که داشتم از بازی چشمهای بابک برمیگشتم در میان پیوندها نام شما را دیدم که البته قبلا هم در پست های بابک نام شما وهمسر تان را دیده بودم. تمام پست ها ی شما را خواندم وبی اغراق پست های پایین را دیگر من نمیخواندم بلکه اشکهایم کلمات را میخواندند. هیچ نمیگویم که میدانم اصلا نمیتوانم دردهای شما را درک کنم .چون در مو قعیت شما نیستم. اما آرزو میکنم که صبری بی نهایت داشته باشید تا بتوانید این اندوه بزرگ را تحمل کنید.
هرچند دیگر تصمیم گرفته بودم که ننویسم اما نتوانستم درمقابل مطالب شما سکوت کنم. برایتان اسمانی ترین لحظه ها را آرزو میکنم.

سلام دوست بزرگوار
خوش اومدین
ممنونم از همدردی پر مهرتون

آرمین پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.musicarmin.blogfa.com

سلام من دیر به دیر میام نت اما گفتم ی سری به وبلاگتون بزنم حالتون خوبه ؟؟

خدا بیامزره شیرزاد رو

سلام آقا آرمین
خوبین؟
خیلی لطف کردین که سر زدین
سلام منو به دوست عزیزومهربونم که خواهر گلتون باشه خیلی خیلی برسونید
بگید دلم براش یه ذره شده
سلامت باشید

آوا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

عیدتون مبارک مریم بانو
دنیاااا دنیا شادی رو
براتون آرزو کردم
..............
...........
یاحق...

الهی قربونت برم آوا جونم
تو همیشه با معرفتی مهربونم
عید توهم مبارک عزیزم

تیراژه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام عزیز دل
کجایی مریمی؟
امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش باشی بانو

بابک شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

چقدر این پست رو دوست دارم مریم
هر وقت دز اعتماد به نفسم میاد پایین میام می خونمش
مرسی

قابل شمارو نداره
از اینورااااااااااااا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد