فکر هرشب تو....

اینجا از تو برای تو مینویسم

فکر هرشب تو....

اینجا از تو برای تو مینویسم

هر کسی تو روزای زندگیش بعضی موقعها دلش میگیره و هر کسی به یه نحوی تو اون لحظه ها وقتشو میگذرونه 

 

یکی با دوستاش میره بیرون.... 

یکی تنهایی رو دوست داره ....

یکی سیگار میکشه و سکوت میکنه ....

یکی میخوره و میخوره و میخوره.... 

بعضیام موزیک گوش میدن و با اون موزیک همکلام میشن و باهاش حال میکنن 

بعضی از این آهنگا همیشه تو رو یاد یه خاطره و موقعیتی میندازه که یا دوسش داری یا ازشون بیزاری 

وقتی از آهنگی خاطره ی خوب داری دوست داری شنیدن اون آهنگ برات مرتب تکرار بشه و کم کم حس میکنی چقدر حرف دل تو با اون خواننده یکیه و از اون خواننده خوشت میاد 

هرکسی مطمئنا از یه خواننده ای خوشش میاد و با صداش و آهنگاش حال میکنه  

فکر کن که تو از یه خواننده ای خوشت میاد و آرزوته که اونو ببینی و باهاش حرف بزنی . 

 و اونروزی که این اتفاق میفته تو چه حالی بهت دست میده؟  

صبح که بلند شدم که برم سر کاروقتی ضبطو روشن کردم گشتم دنبال فایل اون خواننده ای که دوسش دارم و وقتی آهنگش شروع شد نا خودآگاه شروع کردم به خوندن اون آهنگ و یاد خاطراتم با شیرزاد افتادم. 

سر کار که رسیدم  اصلاحالم خوب نبود 

این روزا بیشتر اینجوریم 

بیحوصله داشتم کارمو میکردم که دیدم گوشیم زنگ خورد و یکی از دوستان عزیز من و شیرزاد پشت خط بود. 

بعد از سلام و احوالپرسی برای هماهنگی یه برنامه ای داشتیم صحبت میکردیم که یه دفعه این جمله رو از اونطرف خط شنیدم: 

الان یه دوست عزیزی اینجاست. 

منم کاملا بیحوصله گفتم :کدوم دوست عزیز؟ 

گفت: آقا ی صادقی 

گفتم : ای بابا.آقای صادقی کیه دیگه؟ 

گفت : رضا صادقی 

گفتم: کی؟  

دوباره گفت:  رضا صادقی 

گفتم:  کدوم رضا صادقی

اونم جواب داد بابا رضا صادقی خودمون 

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

باورم نمیشه 

دروغ میگی 

گفتم اگه راست میگی گوشی رو بده بهش 

چند لحظه ای صدا ی خیابون تو گوشم پیچید و بعد......... 

صدای اون دوست رو شنیدم که گفت:آقا ما اگه گوشی رو بدیم چند کلمه با دوست ما صحبت میکنید؟ 

داشتم سکته میکردم 

سه 

دو  

یک  

و ......... 

الو سلام 

خدای من ! این صدای رضا صادقیه 

خواننده ای که با تک تک آهنگاش یه خاطره میا جلوی چشمم 

خدایا باورم نمیشه 

نمیدونستم از خوشحالی چی بگم 

فقط داشتم جیغ میزدم 

هیچ مرزی بین لبخند رو صورتم و اشکایی که داشت از چشمام میریخت نبود. 

فقط یادمه که شروع کردم به ابراز خوشحالی و گفتم: آقای صادقی من تمام روزایی که آهنگاتونو میشنیدم دوست داشتم یه روز از نزدیک باهاتون حرف بزنم 

اونم برام آرزوی یه لب خندون و یه دل خندون کرد و گفت منم افتخار میکنم که طرفدارایی مثل شما دارم که اینقدر محبت دارن.

 

منم بهش گفتم که دارم از چه کابوسی عذاب میکشم و هنوزم آهنگاشو با خاطرات شیرزادم گوش میدم 

شاید مکالممون ۲دقیقه طول کشید 

من تو این ۲ دقیقه یه دقیقه و سی ثانیشو فقط جیغ میزدم و گریه میکردم 

خیلی خوشحال بودم 

درباره ی کنسرتش ازش پرسیدم و گفت دارن برنامه ریزی هاشو انجام میدن  

بعد ازش تشکر کردم و از اون لحظه ارادتم به این آدم ۱۰۰۰برابر شد. 

شیرزادم ممنونم ازاین هدیه ی زیبایی که تو این روزا ی تاریک برام فرستادی . 

چطوری؟ 

اونو سپردی دست یه دوست مهربان و عزیز که صحیح و سالم بذارتش تو دستای من و  من کیف کنم از اینهمه خوشحالی .

این برام خیلی ارزشمند بود .

خیلی ........

دوست عزیزمن و شیرزاد خودت نمیدونی که چه کار بزرگی برام انجام دادی .

شاید خیلی از شماهایی هم که این پستو میخونین اینو ندونین. 

ولی برای من این کار دوست خوبمون خیلی خیلی با ارزش بود .

خیلی بیشتر از اونیکه خودش هم فکرشو بکنه  و بتونه تصورش کنه.

برام ارزشمند و به یاد موندنی و دلچسب بود. دلچسب ترین هدیه ای که تو عمرم گرفته بودم.  

همیشه قدرشو میدونم  

همیشه............ 

 

 

امروز برام به لطف شیرزاد و دوست عزیزمون روز بزرگی بود چون من به یکی از آرزوهام رسیدم.  

شیرزاد خوب میدونست که من چقدر رضا صادقی رو دوست دارم و دوست با معرفتش هم باعث شد که من بتونم این لحظه ی ناب رو تجربه کنم.  

از هر دوشون یا بهتره بگم از هر سه شون ممنونم 

تا ابد............  

 

من یه بار کنسرت رضا صادقی رو رفتم و اونشب یکی از بهترین شبای عمرم بود. 

بیصبرانه منتظرم که این اتفاق  دوباره بیفته و من برم اونجا و ازش بخوام که بخونه:............ 

 

دلم برات تنگ شده جونم  

 

میخوام ببینمت نمیتونم  

 

بین ما دیوارای سنگی  

 

فاصله یک عمره میدونم  

 

بغض ترانمو شکستم 

 

 

میخوام بگم عااااااااااااااااااشقت هستم 

 

 

تو  عین ناباوری یک شب 

 

 

خالی گذاشتی هر دو دستم.................... 

  

 

و من باز یاد تو و خاطراتم با تو و روزهای روشنم با تو بیفتم و گریه کنم و با رضا صادقی

 

 

همکلام و همصدا شوم. 

 

 

 

نظرات 58 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://javgiriatt.blogsky.com/

نمیدونم چرا
ولی اشکم دراومد با خوندن این پست
خوشحالم که امروز حالت خوب بود
دست اون دوست درازمون هم درد نکنه
یعنی میشه یه روزی زنگ بزنه به من و بگه بابک
گوشی دستت با مونیکا بلوچی صحبت کن ؟
یعنی میشه ؟

به به
چه افتخاری که اولین کامنت این پست رو آقای کیامهر باستانی بذاره
آره واقعا حس خوبی بودو واقعا دست اون دوستمونم درد نکنه
ایشالا میشه
شما یه زنگ به اون دوستمون بزنی همه چی حله
ازش برمیاد والا
مونیکا بلوچی چیه حالا؟
لااقل جنیفر لوپزی
بریتنیی
بی یان سی
اون پیره دیگه استاد
از شما بعیده........

شب شراب دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

نمی دونم چطوری بگم که با خوندن این پستتون چه حالی بهم دست داد../ مریم بانو فقط اینو می تونم بگم که ایمان آوردم که شیرزاد خیلی دوستون داره../

قربونت برم عزیزم
آره
ایمان دارم که چون میدونسته این اتفاقو دوست دارم این هدیه رو بهم داد

بی تا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

خوشحالم با به یاد آوری خاطرات هرچند کوتاه کمی از این حال وهوا دور شدی هرچند که میدونم در هر حالتی نیم وجودت لبریز از اوست فقط دوستت دارم واز خودم شرمنده که دستم از نقدیر کوتاهتر هست وکاری نمیتونم برای تسلا انجام بدیم

ممنونم دوست مهربونم
تو تمام اون دقیقه ها آرزو میکردم کاش شیرزادم بود تا شادیمو باهاش شریک میشدم
بودنت برام تسلاست

آوا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

تمام هستی و مستی و راستی و
تمام هستی ِ من..سنگ صبورم
و نگااااااااااااه ِ...................
خووووووووووووب میفهمممت
یادپست سفرنامهء هیشکی
بانو افتادم.الهی که همیشه
لبت خندون بشه مریم جان
دیدی چه زووووود شیرزاد
خااااان شیرینی ِ هدیه ء
تولدشوبهت داد؟وااای
چه باحاااااااال بوووود

من در خدمتم عزیز
دلم..من تودنیااای
غیر ِ نت اززززززت
نشونی ندااارم.
پس من بااااااید
منتظرررررررت
باااااااااااشم

شاااااادیت
آرزووست
یاحق...

واااااااااااای آوا
نمیدونی چه کیفی داشت
نمیدونی
آره
واقعا شیرینی تولدش برام خیلی ارزشمند بود
حتما بهت میزنگم عزیزم

سید رسول گوزنها دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://seyed-rasool.blogfa.com

سلام مریم جان

خوبی و خوشی تو آرزوی منه

دنبال بهونه واسه شاد کردن تو هستم

آرزو دارم زندگی تو پر از این بهونه ها باشه

سلام خان دایی عزیزم
میدونم دایی گلم
دیروز شیرزاد خیلی بهم حال داد
خیلیییییییییی

معصومه خاله دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام مریم جان از اینکه به خواسته وارزویت رسیدی خیلی خوشحالم انشاالله هم خدا وهم روح بزرگ شیرزاد کمکت میکنند تابه ارزوهای دیگرت هم برسی
javascript:void(0);

عاطی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://pransesbanoo.blogfa.com



چ لذت بخش بوود!
منم خوشال شدم!:دی.از بس ک با ذوق نوشته شده بوود!

ایشالا ی بار دیگه کنسرتش برید و کلی حالشو!ببرید!:دی


ایشالا
خیلی منتظر کنسرتشم
بیصبرانه
اینو به خودشم گفتم

الهام دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://sampad82.bblogfa.com

خیلی عالیه ک از صدای کسی خاطره داریو اونو از نزدیک ببینی و صداشو بشنوی...حسو درک میکنم ولی نه با رضا صادقی!

خیلی عالی بود
خیلی
چرا؟
دوسش نداری؟

دختر انتظار دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.sesaleyedordoneh.blogfa.com/

چه کردی دختر
هم دارم گریه می کنم هم میخندم
رضا صادقی رو دوست دارم چون از دلم میگه
دست دوست مهربون درد نکنه
خوشحالم که خوشحالی خانم خانما

الهیییییییییی
رضا صادقی شاهکاره
شاهکار
واقعا تا آخر عمرم مدیون محبت دوست عزیزم هستم
اگر اون نبود این اتفاق نمی افتاد
ممنونم

جزیره دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

خوشحالم که حس خوبی داشتید، خیلی خوشحالم

ممنونم
دوست عزیزم

کاپوچینو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://capuccino.blogfa.com

مریم جان...
خوشحالم که انقد حالت خوبه و خوشحالی عزیزم...

ایشالا همیشه همینجور حالت خوب باشه خانومم

ناشناس آشنا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام مریم جان
خیلللللللللللللللللللی خوشحالم از اینکه به یکی از آرزوهات رسیدی و امیدوارم باز هم ایام خوشو دوست داشتنی را تجربه کنی و باز هم خبر خوشحالیتو به ما برسونی.
مراقب خودت باش.

خیلی ازت ممنونم
حس خوبی بود واقعا

م . ح . م . د دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

تو صدای رضا صادقی و محسن یگانه یه حس خاصی هست که تو هیچ صدایی نیست لامصصب

آخ آخ
آی گفتین
من که وقتی صداشونو گوش میدم اصلا رو زمین نیستم

داود(خورشیدنامه) دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://poooramini.persianblog.ir


خوشحالم که بالاخره چیزی پیدا شد که بتونه شما رو شادکنه
پس زندگی خالی نیست...
ما هم ترانه های صادقی رو دوست داریم

ممنونم از لطفتون
خوشحالم که شما هم با سلیقه اید

سارا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام مریم عزیزم
خیلی خوشحالم که خوشحال شدی گاهی بعضی چیزا حتی کوچیک واسه آدم انگیزه میشه واسه ادامه زندگی
میبینی عزیزم خدا چقد دوست داره و میبینی که شیرزادت به یادته

سلام عزیزم
میدونم که چقدر با محبتید و ممنونم که تو خوشحالیمم همراهم بودین
شیرزاد به یادمه
مطمئنم

علی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://alirabiei.blogsky.com

خوش به حالت

ایشا... خدا نصیب ما هم بکنه

من هم خیلی دوست دارم یه روز از نزدیک ببینمش

ایشالاااااااااااااااااا
علی بیا بریم کنسرتش اونجا ببینیمش
ایندفعه تصمیم دارم اینقدر وایسم تا ببینمش

دلتنگ شیرزاد و آشنا با تو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

پس باید از این اتفاقها درس بگیری.

مریم جان شیرزاد اصصصصصصصصصصصصصصصصصصلا تحمل دیدن گریه , غم , غصه و ناراحتیه تورو نداره و با پیامها و اتفاقهایی میخواد بهت بگه : همون مریم من باش.
پس توروخدا شیرزادو اذیتش نکن,بذار اونجا آرررروم و راحت باشه.بهتر از هر کس میدونی و دیدی که شیرزاد اتفاقی اون کارو انجام نداد و با علم کامل دست به همچین کار بزرگ و مردونه ای زد.توروخدا به عملش و حرکتش احترام بذار و در قطعه 74 صبورانه تر عزاداری کن.

ایمان داشته باش که شیرزاد هر لحظه کنار ماست.

نمیدونم چی بگم
من خیلی دلتنگشم
خیلی

خدیجه زائر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://480209.persianblog.ir

افروز دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

ای جانم عزیزم خیلی خوشحالم که به یکی از آرزوهات رسیدی چه افتخاری دادی بهش که باهاش حرف زدی

ممنونم عزیزم
ای بابا

آذرنوش دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

خوشحالم که این پستت رگه ای از شادی توش بود عزیز.امیدوارم این رگه هابیشتر بشه.منم صادقی رو خیلی دوست دارم صداش واسم آرامش بخشه...

ممنونم
صداش شاهکاره
من با صداش زندگی کردم

دلتنگ شیرزاد و آشنا با تو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

پس باید از این اتفاقها درس بگیری.

مریم جان شیرزاد اصصصصصصصصصصصصصصصصصصلا تحمل دیدن گریه , غم , غصه و ناراحتیه تورو نداره و با پیامها و اتفاقهایی میخواد بهت بگه : همون مریم من باش.
پس توروخدا شیرزادو اذیتش نکن,بذار اونجا آرررروم و راحت باشه.بهتر از هر کس میدونی و دیدی که شیرزاد اتفاقی اون کارو انجام نداد و با علم کامل دست به همچین کار بزرگ و مردونه ای زد.توروخدا به عملش و حرکتش احترام بذار و در قطعه 74 صبورانه تر عزاداری کن.

ایمان داشته باش که شیرزاد هر لحظه کنار ماست و با لبخندت شاد میشه و با اشکت ......;
لطفا نذلر .......

آرشمیرزا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

ای بابا !
من نمی دونستم تو دوست داری با آدمای معروف از نزدیک صحبت کنی!
از این به بعد هر روز بهت زنگ می زنم و ۲ دقیقه باهات حرف می زنم و تو میتونی بجای ۳۰ ثانیه ؛ ۴۵ ثانیه جیغ بزنی .


با شما که حرف بزنم بعد از ۲ دقیقه باید ۵ دقیقه جیغ بزنم
جون بعد از ۵ دقیقه میفهمی که چی گفتی و چجوری گفتی

وانیا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

مریم جان برات خوشحالم

قربونت برم

عاطفه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

خدا رو شکر که مکالمه ت با رضا صادقی بهانه ی خوش بودنت شد تواین دلگتنگی..

ممنونم

دل آرام دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

منم اگه جای تو بودم مطمئنم تمام مدت جیغ میزدم
مطمئنم بعدش عمرا یادم نمیموند چی گفتم و چی شنیدم ...
خیلی خیلی برام جالب بود .
کاش منم بتونم با اونهایی که دوستشون دارم حرف بزنم

دلارام واقعا نمیدونم چی گفتم تو اون لحظه ها
ایشالا برای تو هم اتفاق بیفته عزیزم

مامان سیلوانا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.silvanamarefat.blogfa.com

چه احساسات پاک و خوبی .
امیدوارم این دلخوشی ها برات تکرار بشن .
مریم جون نمیدونم چرا با اینکه خیلی نمی شناسمت اما به دلم نشستی و برات بهترین ها رو آرزومندم . از جمله لبخند رضایت و خوشبختی روی لبهات .

از لطفت خیلی ممنونم
من شما رو و شما منو میشناسیم
من میدونم که شما یکی از فرشته های سرزمین بلاگستان هستی
همین کافیه

ارش پیرزاده دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

منم رضا صادقی خیلی دوست دارم

آرزومه یه روز دسته جمعی بریم کنسرتش
اون عالیه
و شما بسیار با سلیقه که یه همچین آدمی رو دوست دارین

هدیه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.6bahman.blogfa.com


سلام نازنینم
چقدر خوشحالم ازاین حس قشنگت....
شیرزاد عزیز چه هدیه ای بهت داد....منم عاشق رضا صادقی ام....وهمین آهنگ که نوشتی......
تموم لحظات تلخ زندگیم با آهنگ های رضا حال وهواش عوض شده....

از ته دلم خوشحالم.....هیجانت...حس قشنگت.....همه رو از تک تک این کلمات حس کردم
ممنونم از خدا که دل این نازنین من رو شاد کرده
سبز باشی مهربان

سلام هدیه ی نازنینم
آره هر آهنگش مث یه آلبوم عکس پر از خاطرست

میتینگ انلاین دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://meetingonline2.blogfa.com

من اگر بودم می مردم از این غم. شاید تو هم هزار بار مردی. فقط کسی نیست که دفنت کنه.
دارم می ترکم از غم و غصه.

عادل قربانی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.kajboland.blogfa.com

بابا چه حالی بردی، رضا صادقی!!!!!! ای وووووول.
یه ترانه می خونه یه عمر خاطره به جا می زاره.
مثل یه نگاه که کلی خاطره بهمراه داره. مثل یه لبخند که تا عمر داری، آدمو آتیش می زنه. اینا دیگه اسمشون خاطره نیست. خیلی نزدیک به واقعیتند. حتی بهتر از واقعیتند.
لحظه هایی هستند که هر وقت بهش فکر میکنی ، می بینیش، لمسش می کنی.
همه می گن : انسان با خاطراتش زنده است. من فکر می کنم هر وقت تونستیم تو لحظات زندگی کنیم و لذت اون لحظه رو ببریم، در واقع اون لحظه رو واسه خودمون ثبتش می کنیم . یه جوری اون لحظه رو جاودانه می کنیم.
مثل شیرزاد که هر وقت تو بخوای، اونو می تونی حسش کنی. چون لحظات قشنگ تو با اون جاودانه کردی.
لازم نیست لحظات دیگه ای رو به انتظار بشینی، تو جاودانه ترین لحظه رو مال خودت کردی.
مثل گفتگوی 2 دقیقه ایت با رضا صادقی که یک عمرت واست شیرینش می مونه. راستی الان کنارم استیو مک کوئین واستاده می خوای باهاش صحبت کنی؟

واااااااااای آقا عادل
خوش اومدین
چه افتخاری
من با تک تک آهنگاش کلی خاطره دارم
باشیرزادم
الان هم که گوش میکنم همش حس میکنم اونم داره گوش میده
ممنونم از این کامنت زیباتون

عبدالکوروش دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

چه اتفاق هیجان انگیزی رو تجربه کردی مریم خانم.
صحبت با خواننده مورد علاقه چیز کمی نیست.
شاید خیلی ها هیچوقت تو عمرشون همچین فرصتی نصیبشون نشه که با خواننده ای که دوستش دارن حرف بزنن.
خوش به حالت.

سلام
واقعا هیجان انگیز بود
هیجان انگیزترین اتفاق زندگیم بعد از کنسرتش
مدیون اون دوست عزیزم هستم
خیلی مدیونشم

بهزاد دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://story90.loxblog.com

خیلی خوشحال شدم که یه چیزی باعث شد که بالاخره شادتون کنه
شما با آهنگ هاش حال نمی کنی
بلکه حرفه ته دلت و حرفی که دوست داری داد بزنی بگی رو تو آهنگ می گی و این باعث می شه که سبک می شی ، راحت می شی
این هدیه آققا شیرزاد بود که به شما داد
معنی این هدیه و میدونید؟؟؟
یعنی میدونسته که همیشه دوست داشتین که با رضا صادقی صحبت کنین و از نزدیک باهاش هم کلام بشین
و می خواسته با این هدیه شما را خوش حال کنه
پس سعی کنید همیشه خو حال و شاد بمونید
(البته کاملا می دونم نمی شه)

بهزاد بهم قول داده بود با اینکه از رضا صادقی خوشش نمییومد ایندفعه باهام بیاد کنسرتش
این هدیه ش معرکه بود

محسن باقرلو سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

صبح که این پست رو خوندم بغض بیخمو چسبید بدجور ...
مرسی از اون دوست و مرسی از دل زلال خودت ...
و مرسی از شیرزاد عزیز ...

خوشحالم که قابل مبدونی و بهم سرمیزنی خان داداش
واقعا کاری که اون دوست عزیز برام کرد خیلی برام ارزشمنده
خیلی بیشتر از چیزی که بشه فکرشو کرد
کاش از شیرزاد یه چیز دیگه میخواستم
ولی اون طفلک ۲ تا کادو بهم داد
یکی اینکه صبح تولدش به خوابم اومد و دومی هم شنیدن صدای کسی که میدونست خیلی با آهنگاش خاطره دارم

سید رسول گوزنها سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://seyed-rasool.blogfa.com

مریم جان من هم از رضا صادقی خوشم نمیومد ولی از اونروز

فقط به خاطر تو ازش خوشم اومده و اینکه تو حال و هوای تولد

شیرزاد ؛ هدیه تولدش رو تو گرفتی !!

بخون تا آخرش .............ببین این نشونی ها چه معنایی داره

شیرزاد همیشه هواموداشت
همیشه
حیف شد دایی
حیف شد
اون لحظه خیلی دلم میخواست برم و با ذوق و شوق این داستانو برای شیرزاد تعریف کنم
اونم بخنده و بگه:آخه اون چاقالو چی ش دوست داشتنیه؟
بعد باهم کل بندازیمو بلند بلند بخندیم

الی... سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

خیلی خوشحالم مریم جان بخاطر خوشحالیت و حس مشترکمون نسبت به رضای صادقیه عزییییزز...
پستت عالی بودُحس و حال من رو هم عوض کرد.حس دلچسب بودنه رسیدن به همچین ارزویی رو چشیدم...
امیدوارم کنسرتش به زودی اجرا بشه و اون حسای قشنگ دوباره و صدباره تکرار.

خدا کنه الی جان
خدا کنه که بتونم از نزدیک ببینمش

بهزاد سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://story90.loxblog.com

سلام
یه خواهش
اگر تونستین پست امروزم و بخونی
موضوع"حتما بخونید حتما"
شاید ته دلتون بگین که تو نمی فهمی که داغ چیه اگر اینو گفتین پست پایینیشم بخونین تا قضاوت غلط نکنین

سید رسول گوزنها پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://seyed-rasool.blogfa.com

مریم جان سلام

آرزو میکنم هیچوقت نبینیش ؛ هیچوقت .....

همیشه آدما از کسانی که خوششون میاد یه تصوراتی تو ذهنه

خودشون میسازن

هر کسی بسته به سلیقه و میل خودش .......

خیلی وقتا آرزوی دیدن کسی ؛ خیلی بهتر از دیدنه خود اون آدمه

میترسم .....

تو از اونروزی که تلفنی باهاش صحبت کردی خیلی بشاش و

شاد شدی و این دقیقا تو عکس العملهای تو مشهوده

کاش قبول میکردی که بری کنسرتش و بعد از اتمامش نمونی

و باز هم با تصوراتت راجع به این آقا زندگی کنی



چرا آخههههههههههههههههه؟
من مطمئنم که از دیدنشم خوشحال میشم
از رفتارش پای تلفن معلوم بود که چه خلق و خویی داره
مگه شما چیزی ازش دیدی یا شنیدی؟

... جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

به خدا قسم همیشه برای خوش حال بودنت دعا می کنم .خدا
رو شکر....

ممنونم
شمارم میشناسم
مطمئنم

بهزاد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://story90.loxblog.com

سلام
ببخشید
اومدم اگر سوءتفاهمی شده باشه و از بین ببرم
اون پستی که گفتم برین بخونین "حتما بخونید حتما"
منظورم این نبود که خدا آقا شیرزاد و از شما گرفته تا..........
چون از اون بهتر خلق نشده
منظورم این بود که خدا همیشه خوب بنده هاش و می خواد اما ما متوجه نمی شیم و فکر می کنیم که ..........

بهزاد جان اونشب هر کاری کردم صفحت باز نشد
الان میرم میخونم

سید رسول گوزنها یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ http://seyed-rasool.blogfa.com

مریم جانم سلام

کلی گفتم

خودت هم خوب میدونی

همه آدما از کسانی که نشناخته بهشون ارادتی پیدا میکنن

تو ذهنشون یه تصوراتی دارن و این همیشه با واقعیت جور در

نمیاد

همیشه اینجوریه

وقتی هم که میبینیشون ؛ یا خیلی بهتر از اونی هستن که

تو فکر میکردی و یا .........

اما من به خاطر تو دیگه بهش علاقه مند شدم

فقط به خاطر تو ................

راستش خیلی نزدیک نه ولی کنسرتشو که رفتم خیلی مردم دار بود و محترم و مهربون
اون دوستی هم که گوشی رو به ایشون داده بود از عکس العمل ایشون کیف کرده بود و میگفت خیلی باحال بوده
قربونت برم

کلاسور یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

چه هدیه ی فوق العاده ای و هدیه دهنده ی فوق العاده تری

؟آره دوست عزیز
هدیه دهنده وقتی حالتو میفهمه و مطابق با حس و حالت بهت یه هدیه میده خیلی بهت میچسبه
خیلی

بهزاد یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://story90.loxblog.com

سلام
اولا ممنونم که اومدین
دوما تو کامنت های قبلیم هم گفته بودم که می گن:
"خاک سرده،اما نمی دونم چرا واسه ما هر روز و هر ثانیه داغ تر میشه برای هرکی به یه اندازه"
نمی دونم
کاش...........................................

دقیقا داغتر و داغتر میشه
چون وقتی تک تک خاطراتت با یکی رقم بخوره فقط باید مغزتو شستشو بدی تا فراموش کنی
نمیشه که نمیشه که نمیشه

شازده کوچولو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

مزیمم
چچچقدر دیدن خنده هات برای من زیباست اینو از ته ته دلم می گم باور کن

قربونت برم عزیز دلم
من اگه شماها نبودید میمردم بخدا
بخدا جدی میگم
قربونت برم تو که فقط گریه هامو میشنوی عزیزم

silent سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

سلام اولین باره که به اینجا میام
براتون خوشحالم و امیدوارم گریه هاتون به خنده تبدیل شه
راستی به نظرم کسی نیست که عاشق رضا صادقی نباشه!! خوش به حالتون

سلام دوست عزیزم
خیلی خوش اومدی
خوشحالم کردی
کنار دوستای خوبی مث شما حتما خوشحالترم
آره والا
واقعا کسی هست؟
من که خیلی قبولش دارم

دلخون سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

از خوشحالیت خوشحالم
ولی از وقتی حست رو پایین تک تک نظر ها خوندم و لمس کردم همش دارم فکر میکنم چی میتونه منو هم اینقدر خوشحال کنه؟
هنوز جوابی پیدا نکردم.....
دلم خیلی گرفته
برام دعا کن
تو خیلی دلت پاکه
.....و .منم ....... دلم خون

عزیز خوشحالی های دنیا همشون کوچیک و ناچیزن
ایشالا که همین خوشحالیای کوچیک برای تو هم پیش بیاد
من دعاهام اصلا برآورده نمیشه
مطمئنم
ایشالا که آرامش بگیری

asana چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://asanaaa.blogfa.com/

سلام:

خوش به حالتون که با خواننده مورد علاقه تون صحبت کردین

چه حس خوبی

تازه میخوام برم ببینمش
آره دوستخوبم
روز خوبی بود

ثنا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.lifeme.blogsky.com

سلام .. خاموش میخونمتون اما تا این اطلاعیه رو دیدم یادتون افتادم و گفتم براتون کامنت بزارم .. شاید دلتون بخواد برید

کنسرت رضا صادقی
19، 20 و 21 مهرماه
6 سانس
سالن همایش‌های برج میلاد
بلیط
از 30 تا 80 هزار تومان

سلاااااااااااام دوست گلم
ممنون که میخونیم
وای چه خوب
حتما پیگیرش میشم مهربون
حتما
مرسی که خبردادی

مذاب ها شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://mozabha.blogsky.com

گاهی نیست هایی هستند که از هر هست بودنی هست ترند ....
و عجیب ریشه دوانده اند در تار و پود وجود....
این نبودن ها بیش از هرآنچه که دیگران تصور میکنند برای دل عزیزند بگونه ایی که دل هرچند که این نبودن ها را میداند و حس میکند اما باور ندارد ، که اگر باور کند میمیرد ! گاهی که غروب بر قامت خورشید شمشیر میزند و اوج بلندش را به قرمز خون میکشاند ، نبودن ها برجسته تر از عبور ثانیه های همیشگی رُخ آشکاره میکنند و گونه های دل بد جور خیس ابرهای غلیظ بی او بودن در نبود او میشوند.... همین غروبی که روزگاری زیباترین تصویر ساحل بود و همین خروش دریایی که زیباترین موسیقی هستی بود در متن نجواهای عاشقانه ی دل، بی او غم انگیز است هول برانگیز و مرثیه سرا...
براستی گاهی بعضی از هست بودن ها معجزه کدامین پیامبر نامرئی اند در قلمرو دل، که بدینگونه مؤمن میکنند دل را باور را.....

من هیچ وقت این نبودن رو باور نکردم و نمیکنم
مطمئنم

مازیار شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://iso1364.blogfa.com

سلام خوبین؟من مازیارم برای اولین بار افتخار خوندن بلاگتونو داشتم من از دوستای خونوادگی میثام(شازده کوچولو)از شیرزاد عزیز هم تعریفای زیادی شنیدم خواستم بگم ادمای خوبو پاک بعد فوتشون این اجازه رو دارن که مراقبه کسی که همه ی زندگیشون بود باشن پس همیشه منتظره هدییه های خوشگلتری ازش باش.منم برام جالبه چون با خوندنه این متن بغض چند هفته ای که داشتم شکست بهرحال افتخاری بود خوندنه متنتون.بای

سلام دوست عزیز و مهربان
خوش اومدین به این کلبه ی درویشی
منورکردید
آقا مازیار شما دوست عزیز من و شیرزاد هستین
خوشحالم که افتخار آشنایی با شمارو دارم
راستش امیدوارم که باهام باشه
کنارم باشه
هرروز بیشتر و بیشتر
بهش احتیاج دارم
بازم تشریف بیارید

آوا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام مریم بانو..خوبین شما؟
احوالاتتون بهتره؟؟گفتم یه
حالی بپرسم ازتون بانو
موید باشین..........
یاحق...

سلام عزیز دلم
من بی وفا چجوری روم بشه با تو حرف بزنم
قربونت برم که اینقد ماهی و با معرفت
آوا جونم
هوای بهاره حالم
یه روز خوب
۳روز بد
ولی همیشه دلم به لطف دوستای گلی مث تو خوشه
خیلی مهربونی آوا جونم
مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد